Kronisk svampinfektion

Infektioner i det reproduktiva systemet är ett av kvinnornas vanligaste klagomål. Modern medicin hjälpte kvinnor med kraftfulla antibiotika. Men dessa "magiska droger" misslyckades för många kroniska fall. Traditionell kinesisk medicin har en lång tradition av differentiera och behandla mönster under den sjukdomsfria syndrom, som har visat sig vara effektivt. Det har hjälpt den kinesiska kvinnor och asiatiska kvinnor i tusentals år. Kinesisk medicin är verkligen ett säkert alternativ för kvinnor som lider av återkommande infektioner i fortplantningsorganen.

I traditionell kinesisk medicin, är infektioner i det reproduktiva systemet hos kvinnor relaterade med dysfunktion av njure och mjälte. Njuren kontrollerar reproduktion och öppnar till anus och könsorgan. Mjälten är ansvarig för att reglera vätskan ämnesomsättningen genom absorption och transport av kroppsvätskor och undanröjandet av överdriven vattenförbrukning. Kronisk brist kan orsakas av långvarig sjukdom, långvarig användning av immunitet-suppression droger, långsam återhämtning från operation eller barnafödande, okunnighet om någon sjukdom eller försening av behandling av vissa hälsoproblem. Akupunktur och örter kan stärka, harmonisera, balansera de inre organen, såsom njurar och mjälte och tonify och ge näring till Chi och blod. Modern forskning funnit att akupunktur och örter kan öka immuniteten, reglera det reproduktiva systemet, förbättra cirkulationen. På grund av inblandade infektioner, är några rengöring-örter(extern användning) kombineras med dessa tonic-örter(oral administrering).

Vi har använt akupunktur och kinesiska örter för att hjälpa många damer med infektioner i reproduktiva systemet, är effekten mycket god.

Fortsättning